شات مصري،شات عربي،شاتi2،شات لبناني,شات سعودي,شات كويتي،شات نمرة واحد،شاتi2
علشان ترفع ضغط اى بنت 212
علشان ترفع ضغط اى بنت 212
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شات مصري, دردشة صوتية, دردشة القاهرة, دردشة مصر, محادثة مصر, شات مصرى, دردشة مصرية,شات نمرة واحد

الرئيسيةأحدث الصوردردشة.عربية.شات.مصري.شات.غربي.شات خليجي.شات لبناني.دردشة سعوديةالتسجيلدخول
شات نمرة واحد
المواضيع الأخيرة
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط شات مصري،شات عربي،شاتi2،شات لبناني,شات سعودي,شات كويتي،شات نمرة واحد،شاتi2 على موقع حفض الصفحات
Facebook likes

علشان ترفع ضغط اى بنت

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
noraloveme
عضو مطرود ومنبوذ
عضو مطرود ومنبوذ
noraloveme

ذكر عدد الرسائل : 86

علشان ترفع ضغط اى بنت Empty
مُساهمةموضوع: علشان ترفع ضغط اى بنت   علشان ترفع ضغط اى بنت Empty2009-04-13, 12:30

علشان ترفع ضغط اى بنت RjP77394 علشان ترفع ضغط اى بنت RjP77394 علشان ترفع ضغط اى بنت RjP77394 علشان ترفع ضغط اى بنت RjP77394
علشان ترفع ضغط اى بنت
العملية فى منتهى السهولة و سيتم عرضها من خلال من خلال عدة مواقف متتالية و الله المستعان و ربنا يقدرنا على بنت حواء......
1- اذا كنت ماشفتهاش من زمان و قابلتها صدفة و بتسالك انت عامل ايه ازى احوالك ؟
ترد بمنتهى السماجة ...انتى مش شايفانى فرحان و سعيد انى قابلتك ااقوم ارقصلك يعنى؟
2- ولما ترد و تقول خلاص انا اسفة
ترد و تقول شىء طبيعى
3- لو كنت ماشى فى الشارع و عدت قدامك واحدة حلوة طبعا من الزوق و الادب انك تعاكسها بمنتهى الغتاتة او على الاقل ترش عليها ميه!!
4- لو كنت فى عرابيتك و عدى من جنبيك عربية و فيها بنت حلوة افضل باصيصلها و متنح و لما تسالك انت بتبصلى كده ليه شد على الرابع و نفضلها.......
5- لو اتصلت بواحد و النمرة غلط و ردت عليك واحدة و قالتلك النمرة غلط من الطبيعى جدا انك ترد عليها و تقولها ماعليش اصل صوتك شبه صوت حسنى بالظبط.
6- لو ماشى مع بنت جميلة جدا و بتسالك عن رايك فى شكلها قولها
هايلة يا حياتى بس لو فيه منك على حريمى!!!!!!
7- لو عايز تغتت اكتر و اكتر على اى بنت فى الشارع و قف اى واحدة واسالها الساعة كام هتقولك مثلا : الساعة 4.30
بص فى ساعتك و قوللها تمام الساعة بتاعتك مظبوطة!!!!!
8- لو راكب عربية نقل (مقطورة) وعدت قدامك بنت فمن الجنتلة انك تيجى جنبها و تزمر على اخرك و يمكن ودانها تنخرم ولا حاجه يبقى من عند ربنا.....
9- لو نفسك تمشى مع بنت فى كليتك و كانت جاية تطلب منك حاجة للمرة الاولى فى حياتها
هتنادى عليك........
- استاكوزا .... ممكن لو سمحت......
- بصلها و اضحك فى و شها و بعدين ودور وشك و نفضلها خالص و لا كانك شفتها قبل كده......
طبعا و شها هيبقى شبق الطمطماية لكنها بعد كده هتروح تشتكيك لزميلاتها و تقول عليك انك و لد تنك و ماعندكش دم و لا ذوق....
و فاجاة روح كلمها عادى و لا كان حاجة حصلت......
هتحتار فيك و تعجب بيك.... و يمكن تحبك.....
10- لو انت فى محل ودخلت بعديك بنت طبعا من الزوق انك تقول للبياع خلص الانسة الاول ........
و البياع لسة بيجيبلها الحاجة قوله : ماتخلصنى بقالى ساعة قدامك و بعدين بتمشى الانسة ليه انا جى قبلها
(طبعا اعمل حسابك ان البقال هيضربك باى حاجة فى ايده او رجليه)
11- لو انت مع بنت و هتركبوا تاكسى و غيران عليها و خايف للسواق يقعد يبصلها فى المراية
طبعا اتصرف على الفور و قعدها جنبه و اقعد انت ورا ههههه!!!!!!
12- لو انت مصاحب بنت جدعة قوى و بتقف معاك فى كل المواقف المنيلة اللى بتحصلك و اخر موقف انك نايم على السرير بعد ما انضربت من شوية رجالة كانوا بيعاكسوها و انت عملت فيها احمد عرابى ....
امسك ايديها برومانسية و بص فى عنيها و لو لابسة نضارة ماتبصش وقولها: انا مش عارف ارد جمايلك دى كلها ازاى لما رسبت السنة اللى فاتت و قفتى جنبى... و لما اتثبت و اتسرقت هدومى و فلوسى و قفتى جنبى .....و لما ابويا مات وقفتى جنبى ......
مش عارف ليه يا حياتى حاسس انك فقر !!!!!!!!
13- لو خطيبتك كانت فى رحلة وورتك صورة متصوراها جنب قفص القرود و بتسالك عن رايك فى الصورة الجنان دى؟؟؟
قولها: هو انتى مين فيهم!!!!!!!!
14- لو كنت ماشى مع بنت سمره وكانت لابسة فستان احمر و قالتلك دلعنى....
قولها : يا فحم مولع ههههههههههههه ..!!!
15- لو كنت ماشى مع بنت و شفت شاب بيبوس ايد حبيبته (رومانسية طبعا.. وولد جنتل قوى يعنى) و بتقولك ماتبقى تعمل زيه
رد عليها و قولها : واعمل زيه ازاى و انا ماعرفش البنت اللى بيمشى معاها!!!!!!
16- لو بتسالك فى غيرة ( انا عرفت انك ماشى مع بنت تانية غيرى اسمها دعاء و شاقرة) رد و قول لا و الله انا ماشى مع بنت خمرية و اسمها سارة!!!!!!!
17- لو قالتلك اى بنت مش بزمتك انا مالية عليك حياتك
قولها: ايوة بس لو ماكنتش عرفتك

وانتظروا القادم من براء المصرى bn
host_queen
مشرف
مشرف
host_queen

انثى عدد الرسائل : 396

مُساهمةموضوع: رد: علشان ترفع ضغط اى بنت   علشان ترفع ضغط اى بنت Empty2009-04-13, 20:58

حرام عليك يابراء
ايه الاذيه دى مانتوا سورى غتتين غتتين من غير كلامك ده
ههههههههههههههه
مشكور يامصطفى
http://www.i2i.net.tf
noraloveme
عضو مطرود ومنبوذ
عضو مطرود ومنبوذ
noraloveme

ذكر عدد الرسائل : 86

مُساهمةموضوع: رد: علشان ترفع ضغط اى بنت   علشان ترفع ضغط اى بنت Empty2009-04-14, 11:21

احنا غتين اوكى
هههههههههههههههههههههههه
شكرا على مرورك

علشان ترفع ضغط اى بنت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» هام جدا للاعضاء يرجى الدخول و الرد علشان خاطر اخوكوا