شات مصري،شات عربي،شاتi2،شات لبناني,شات سعودي,شات كويتي،شات نمرة واحد،شاتi2
عايز تخنق اى بنت؟                اتمنى  ياجماعه البنات متزعلش بس دى حقيقه واقعه  زاى الشمس كدا 212
عايز تخنق اى بنت؟                اتمنى  ياجماعه البنات متزعلش بس دى حقيقه واقعه  زاى الشمس كدا 212
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شات مصري, دردشة صوتية, دردشة القاهرة, دردشة مصر, محادثة مصر, شات مصرى, دردشة مصرية,شات نمرة واحد

الرئيسيةأحدث الصوردردشة.عربية.شات.مصري.شات.غربي.شات خليجي.شات لبناني.دردشة سعوديةالتسجيلدخول
شات نمرة واحد
المواضيع الأخيرة
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط شات مصري،شات عربي،شاتi2،شات لبناني,شات سعودي,شات كويتي،شات نمرة واحد،شاتi2 على موقع حفض الصفحات
Facebook likes

عايز تخنق اى بنت؟ اتمنى ياجماعه البنات متزعلش بس دى حقيقه واقعه زاى الشمس كدا

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
noraloveme
عضو مطرود ومنبوذ
عضو مطرود ومنبوذ
noraloveme

ذكر عدد الرسائل : 86

عايز تخنق اى بنت؟                اتمنى  ياجماعه البنات متزعلش بس دى حقيقه واقعه  زاى الشمس كدا Empty
مُساهمةموضوع: عايز تخنق اى بنت؟ اتمنى ياجماعه البنات متزعلش بس دى حقيقه واقعه زاى الشمس كدا   عايز تخنق اى بنت؟                اتمنى  ياجماعه البنات متزعلش بس دى حقيقه واقعه  زاى الشمس كدا Empty2009-04-14, 00:20

اى ولد عايز يخنق البنات ويعقدها يعمل الى هقول علية

-------------------------------------

اول حاجه لو بيكلمها على الايميل

---------------------

دايما اعمل حالتك مشغول او على الهاتف
وسيبها تستناك كتير
ولو قالتلك انها خارجه وهتبقى تكلمك بعدين
قلها بااااااااااك واول ما تيجى تتكلم قولها ثوانى اكلم تليفون تانى

ودايما حاول وانت بتكلمها تغلط فى اسمها وتركز على اسم بنت معين تكررة كتير قدامها
ولما تسألك عنها تحلف انك ولا تعرف واحدة بالاسم دا اصلا

اعمل بلوك وفكه 20 مرة ورا بعض وبعدين قلها سورى اصل الماسنجر بايظ اوى

-------------------------------

تانى حاجه لو فى الشــات

------------------------

لو قالتلك ممكن نتعرف ؟ قلها لاء طبعا مش ممكن لانى مش فاضى

لو قالتلك طيب لما انت مش فاضى داخل الشات لية ؟ قولها اصل بيعجبنى البنت الى شفتها مرة بتتكلم فى العام ومنتظر اشوفها مرة تانية

لو سألتك انت بتدخل نت من زمان ؟ قلها بقالى 10 سنين من اول ما قالوا يا نــــت

لو قالتلك اية رأيك فى اختراع النت ؟ قلها احلى اختراع فى الدنيا بس عيبة حاجه واحدة بس
لو قالتلك اية هيا @@ قولها ان النت اتعمم وبقى لكل طبقات الشعب والواحد بقى بيشوف فية اشكال ما يعلم بيها الا ربنا

-------------------

تالت حاجه فى الســـوق

---------------------------

لو قابلت واحدة فى السوق بص عليها من فوق لتحت كذا مرة واديها ضحك للركب وخليها تشك فى نفسها

اذا دخلت انت وواحد صاحبك محل ولقيت جوة بنات " بياعين " عايزك تبص على المحل كلو وتخليها تفرجك على كل حاجه وبعدين قول لصاحبك انا شايف ان مفيش حاجه فى المحل كلو تستاهل " كلها حاجه تعبانه طحن "

لو انت فى المول وطالع فى الاسنسير ومعاكم بنت طلع ازازة برفان وروق نفسك وقول لصاحبك انا مش عارف الريحه الوحشة الى هجمت علينا دى جاية منين

علق مع اى واحدة وظبتها بالغمزات واطلب رقمها ولما تكتبة على ورقة وترميهالك عالارض
قوم مزعق بصوت عالى وناديها وقولها الورقة دى وقعت من حضرتك

شكرا شكرا
توقعو منى المزيد والمزيد
fgfgf 3212 7154
host_queen
مشرف
مشرف
host_queen

انثى عدد الرسائل : 396

عايز تخنق اى بنت؟                اتمنى  ياجماعه البنات متزعلش بس دى حقيقه واقعه  زاى الشمس كدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: عايز تخنق اى بنت؟ اتمنى ياجماعه البنات متزعلش بس دى حقيقه واقعه زاى الشمس كدا   عايز تخنق اى بنت؟                اتمنى  ياجماعه البنات متزعلش بس دى حقيقه واقعه  زاى الشمس كدا Empty2009-04-14, 10:57

مصطفى حرام عليك ليه الذل ده كله
ده احنا غلابه ومانستاهلش منكوا كل ده
http://www.i2i.net.tf
ADMIN_ODRA
admin
admin
ADMIN_ODRA

ذكر عدد الرسائل : 1294

مُساهمةموضوع: رد: عايز تخنق اى بنت؟ اتمنى ياجماعه البنات متزعلش بس دى حقيقه واقعه زاى الشمس كدا   عايز تخنق اى بنت؟                اتمنى  ياجماعه البنات متزعلش بس دى حقيقه واقعه  زاى الشمس كدا Empty2009-04-14, 11:02

لو قابلت واحدة فى السوق بص عليها من فوق لتحت كذا مرة واديها ضحك للركب وخليها تشك فى نفسها

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حلو الافكت ده
تقبل مروري
ADMIN_ODRA
noraloveme
عضو مطرود ومنبوذ
عضو مطرود ومنبوذ
noraloveme

ذكر عدد الرسائل : 86

مُساهمةموضوع: رد: عايز تخنق اى بنت؟ اتمنى ياجماعه البنات متزعلش بس دى حقيقه واقعه زاى الشمس كدا   عايز تخنق اى بنت؟                اتمنى  ياجماعه البنات متزعلش بس دى حقيقه واقعه  زاى الشمس كدا Empty2009-04-14, 11:16

ايه رايكم
عجبكم صح
ميرسى على مرركم

عايز تخنق اى بنت؟ اتمنى ياجماعه البنات متزعلش بس دى حقيقه واقعه زاى الشمس كدا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ازاي تخنق البناااااااااااات ادخل وشاااااااهد
» دوران الشمس
» دع الشمس تشرق فى قلبك
» ناس مسكت الشمس بايديها@@@ بيسو@@@
» راى فى الحب اتمنى تشركونى الراى واتمنى يعجبكم